24.9.2014

I wrote a song for you and it was called Yellow

Dääm miten hyvin tää Coldplayn Yellow sopii tähän päivään ja fiilikseen. Kuuntelin tätä lukion ekalla pyöräillessäni kouluun, kaulassa oli tuo sama huivi ja takkikin melkein samanlainen mutta sininen. Kelikin oli lähes identtinen ja oli kirpeä aurinkoinen syysaamu. Ja joka syksy kun laitan ton huivin ekaa kertaa kaulaan, mulle tulee tosi hyvä fiilis vaikka tuo mun mukana onkin kulkenu jo melkeen 10 vuoden ajan. Varmaan maksanu itsensä jo takaisinkin kun maksoin tosta joskus kirppiksellä 0,50€ :D


Mutta takki on uus ja aivan ihana onkin! Oon haaveillu monena syksynä keltasesta takista, ja nyt vihdoin päätin semmosen hommata. Kun näin tän Ebayssa, tiesin et siinä se on. Väri, nuo isot napit, ihana malli ja täydellinen pituus ja etenkin tuo kaulus! Kaikissa mun villakangastakeissa on semmonen typerä v-kaulus, ja kun on tämmönen vilukissa kuin minä, pitää kaulan ympärillä olla kunnolla lämmikettä. Mitäs te tykkäätte? :)

Harvemmin tulee näitä ulkokamppeita kuvailtua, mutta tää yhdistelmä on vaan mun mielestä niin kiva että ansaitsi oman postauksensa. Syksy, talvi ja kevät on mun mielestä niin masentavaa aikaa että yritän piristää niitä aina omilla vaatteilla ja käyttää mahdollisimman vähän mustaa. Ja mikäs siihen sopis paremmin kuin keltainen huutomerkkitakki ja jättikokoinen kirkkaanpunainen huivi. Saappaat on muutaman vuoden vanhat nahkaiset, ja niitä käytän innokkaasti joka syksy. Koulukaveri kommentoi eilen että "ootpas sää keltanen" ja piano-ope kehui värin sopivan mulle erinomaisesti. Uskoisin että tuo leijonankeltanen on vähän semmonen mielipiteitä jakava väri, mutta ainakaan vielä kukaan ei oo uskaltanu sanoa mitään negatiivista. Ei sillä että se hirveästi mun innostukseen vaikuttaiskaan :D

Ja ettei vaan ois liian vähän keltasta, hommasin pari muutakin piristävää juttua syksyyn.

Hyökkäsin mummojen kans Lidliin maanantaiaamuna kun näin nää jutut mainoksessa. Mulla on naurettavan vähän pitkähihaisia peruspaitoja, ja nekin mitä omistan on paria raitapaitaa lukuunottamatta mustia ja hyvinistuvia ja hyvälaatusia ei oo senkään vertaa (pitäis mennä raitapaitaostoksille!). Keltanen lähti siis mukaan, ja kaveriksi ihanat puuvillaiset paksut sukkikset. Onnistuin saamaan mun keltasiin sukkiksiin silmäpaon, ja sen lisäks kyseiset jalanlämmittimet on tosi ohuet. Onneks löyty vihdoin paksummat sukkikset, tämmösiä yritin löytää jo viime syksynä. Success!

Saappaat vaatii kyllä syyshuollon, eli putsauksen ja vahaamisen. Nahkakengät on vaativia asiakkaita, mutta onneks myös kaiken sen vaivan arvoisia. Oikeella tavalla huollettuna kengistä saa joka kerta uudennäköiset ja siistit :)

2 kommenttia :

  1. Ah mikä biisi! Ja muutenki kiva postaus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Hirveet nostalgisoinnit heti kun laitoin ton pyöriin :D Ja kiitti paljon, sulla on ihan paras blogi <3 :)

      Poista